We moving on

2013-03-01 / 19:20:57
Såja, dagen jobb gick som smort. Hann även med en sväng på gymmet innan jag öpnnade butiken. Och nu väntar 2 lediga dagar för mig, inte illa! Synd bara att det ska bli så kallt när man är ledig, men är det inte typiskt så säg.. Alltid sol och fint när man jobbar och så fort jag lyckas få en ledig dag ska det snöa eller vara kallt. Tack och lov att det ny månad idag, vilket betydet ett steg närmare sommaren!
Hur som helst så tog jag mig hem till lägenheten vinglandes på cykeln, inte lätt när det frysit på lite. Pussade på mannen min och åt middag sen gled vi vidare och kollade på 2 lägenheter. Att bo i en etta kan vara lite trångt ibland, och nu har vi stått i kö så pass länge, och äntligen var det vår tur! Ska kolla lite imorgon också, blir lite annars när det är ljust ute. Men tankarna hinner ju starta redan innan man tagit klivet in i lägenheten. Spännande. Ha en trevlig kväll folket.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


//