Tea party

2013-04-18 / 13:37:00

Skulle egentligen ha varit i stan nu och strosat runt, men det blev ändrade planer. Kommer mig dit ikväll och då väntar hockey och kvalitetstid med Natthalie, känns skönt måste jag säga. Eftersom att det blev ändring i schemat så fick jag mig en ledig dag här hemma istället, men glömde dock stänga av väckaren så när den ringde imorse kl 7 så var det omöjligt att somna om. Låg och mojjade till kl 10 sen har jag hunnit tvätta några maskiner och haft tea party med mig själv. Jag älskar te, kan dricka flera liter utan problem! Nä, en kopp till sen ska jag packa väskan och bege mig till bussen, mys med buss. Tjing!




Did someone say food?

2013-04-16 / 22:20:00

Alltså hörrni, mitt matintag de senaste månaderna har ju inte varit så intressant, men nu så dansar mina smaklökar tango i käften på mig! Dagens middag var så busenkel och så god att jag måste få dela med mig till er. Allt du behöver är en burk tonfisk, 1 dl äggvita, 30g fryst spenat, krydda efter smak och tycke and voilà!! Hur gott som helst!

Food / 0 Kommentarer / Direktlänk



Godmorgon

2013-04-16 / 09:27:00

Sitter och dricker morgonkaffet vid köksbordet, alltid viktigt att få i sig morgonkoppen och sparka igång kroppen. Var jävligt svårstartad igår måste jag säga, var det på grund av min uteblivna kopp kanske? I think so..
Har i alla fall hunnit bestämma hur min dag ska se ut, ska göra bort ett gympass på lunchen sen hem och prommenixa med mannen efter jobbet och kvällen bästa; hockey!
Ha en bra dag alla.

Allmänt / 55 Kommentarer / Direktlänk



Chin up, shoulders back. Be proud.

2013-04-15 / 22:01:00

Allmänt / 0 Kommentarer / Direktlänk



#ootd

2013-04-05 / 14:30:11

Clothes / 0 Kommentarer / Direktlänk



//