Valentine's day.

2013-02-14 / 17:46:00

Yummi.
Hemmabakat bröd
Gelehallon & rosor är ju ett måste nästan.
Alla hjärtansdag mini cake.
 
Steg upp i morse och gjorde i ordning detta till kärleken i mitt liv medans han låg och halvsov i sängen med feber och frossa. Det bästa jag vet är att överraska, blir som ett litet barn då. Fixar och trixar och vill att allt ska vara perfekt. Tvingade honom att ligga kvar i sängen då han vaknade och jag  inte var klar med allt. Han fick ju inte komma upp och se allt när det var halvfärdigt, snacka om ruin the moment, foh shoo. Det slutade med att vi satt i soffan och myste i flera timmar, och bara mådde bra. Snacka om att jag har träffat mannen i mitt liv! Hoppas ni andra har haft en fin dag♥






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


//