Thursday, you beam me up.

2013-02-21 / 11:02:32
Såja, då hade jag averkat min extrema sovmorgon ända fram till 08.40, är det åldern eller vad? Var så trörr igår och slocknade innan jag han lägga huvudet mot kudden, och min sista tanke var; Min sovmorgon ska inte vara nådig! Men tydligen inte. Skönt just nu, har ju fatiskt hunnit med en del nu på morgonen. Hunnit få i mig 2 kaffekoppar redan och gissar att det blir upp emot 5st innan jag lämnar lägenheten. Ska hämta upp sockertoppen när hon slutar jobba och svettas en stund på gymmet, lär bli ett mycket lätt pass med tanke på att jag var så spyfärdig efter de senaste jag varit på igår och i tisdags. Sen börjar det vara dax att ställa sig på vågen också, den som jag hatar så mycket. Det hade ju varit skönt att se att det hänt någonting- annars jävlar.  En vacker dag ska ni få er en före efter bild, haha gruvar mig redan. Taata.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


//