Round it goes.

2013-02-11 / 22:10:56

Ligger i sängen efter världens längsta dag känns det som. Upp tröttare än ett lik imorse, slurkade i mig kaffet och vidare på jobbet. Fryser som en idiot så fort det blir kallare än -8, det är som hela butiken förvandlas till en iglo då. Skynda hem, hoppade in i duschen och vred värmen på max för att få tillbaka rörligheten i fingrarna. Träningskläder på och iväg igen. Ligger nu här, duschad för andra gången idag med ett 60min pass som gnager i mina muskler. Lastade på mer än vanligt idag, kommer kännas skönt imorgon. Jag älskar träningsvärk! Det ska kännas att man gjort någonting! Måste knäppa mina blå, gissar att morgondagen blir minst lika slitig. 2 dagar, sen en sovmorgon.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


//