Monday

2013-02-18 / 21:38:22
 
Köpte tulpaner förra veckan, och dom höll ju sig i si så där 2 dagar innan dom hade gjort sitt. Sjukt fina, vårkänslor delux får man av dom. Måste inhanla nya, det är så fint!
Nog om blommor, har just kommit hem från gymmet där jag presterade allt annat än bra. Mina ben är så tunga sen gårdagens rövpass att jag orkade knappt lyfta fötterna från marken imorse när jag skulle gå till jobbet. Så ni kan ju tänka er hur snabb jag var på gymmet. En strandad val skulle jag nog säga att jag liknade när jag var som snabbast. Och tro mig, då var jag snabb. Ska hoppa isäng nu och förhoppningsvis vakna lite piggare imorgon, men framförallt få mer timmars sömn denna natt. Känns som att det skulle sitta fint efter mina 4 timmar jag lyckades blunda sist. Godnatt!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


//