I'm a free bitch.

2013-02-28 / 12:30:00
Har jobbat som en idiot i det sista, det känns på kropp & knopp. Var som ett slakt igår, att bara ställa sig upp från en stol tog emot. Men har idag min efterlängtade lediga dag, sen blir det en kortis på Sofias butik imorgon och sen min leeeeediga helg. Boooya säge jag bara, du är så välkommen älskade helg! Dagen började med att mamma och Maria-Isabelle kom förbi vid 9, så det blev kafferep här hemma. Inte mig emot att slippa sitta vid köksbordet själv och dricka mina koppar kaffe. Gick sedan iväg och kollade på en lägenhet, solen var framme och +5 grader ute så jag drog fram skinnjackan ur garderoben! Snacka om vårkänslor!! En stickad tröja under och en halsduk på det, kunde inte bli mer perfekt. Äntligen vår! Har nu landat i soffan och mina planer för dagen är att umgås med Malin och göra ingenting, kvalitetstid delux, var länge sen jag fick vara med min fina vän. Hoppas ni har en bra dag, för det ska jag ha!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


//