I got 99 problems but a bitch aint one

2013-02-05 / 20:06:00
 
Jag går på repeat och känner att jag håller på att sprängas. Är så helvetes less och irriterad att jag nästan inte finner ord. Varför är det alltid så att när det mesta börjar ordna upp sig så kommer käftsmäll efter käftsmäll. Har det jävligt rörigt i skallen just nu, och att pms-kärringen i mig kommer fram gör ju inte situationen bättre. Längtar tills jag får packa min väska och sticka, det är det som får mig att se ljuset i tunneln. För i all denna skit så vet jag vårt mål. Jag vet att jag talar lite i gåtor, men risken att skriva för mycket är hårfin och det finns allt för många näsor som doppas alldeles för djupt när chansen kommer. Bara så ni vet så hatar jag falska människor och energitjuvar.. Go fuck yourself! Ska reda ut det här så fort jag får chansen. Mellan 4 ögon, som vuxna människor gör.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


//