Hard work will pay off.

2013-02-10 / 18:28:00
 
Då hade jag gjort bort denna arbetshelg och även hunnit med gymmet. Efter en varm lång dusch, en kaffekopp och sodastreamat vatten så har jag intagit söndags-possition mitt i soffan i Oscars morgonrock. Helt välförtjänad kväll, ger mig själv en klapp på axeln och inväntar den nya veckan. En vecka närmare sommar. Är så glad att se mer av ljuset nu, gick upp kl 8 i morse och det var ljust ute!! Lyckan man känner när vi går mot ljusare tiden, jag känner att jag fylls med ny energi när ljuset smyger på. Jobba hårt i 3 dagar till sen kommer min lediga dag. Viktigt att ha nått att se fram emot!



Postat av: mamma
2013-02-10 @ 21:34:25 /

gu vad du kämpar på

Svar: Tack mammsen, jag försöker:)
Jacqueline selegran




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


//